wtorek, 2 lipca 2013

#33

Niena­widzę kiedy porównu­ją mnie do przyjaciółki, ko­leżan­ki, sąsiad­ki. Ja jes­tem jed­na. Wyglądam i zacho­wuję się inaczej, i niech nie wymagają ode mnie, żebym była ta­ka jak one. nie chcę i nig­dy się nie zmienię. 
a jeśli nie pa­suje im jak chodzę, jem, bądź śpiewam, to niech po pros­tu nie patrzą...
Mam dość traktowania mnie jak dziecko,mam dość ciągłego porównywania do innych, którzy są wiele gorsi ode mnie i podawania mi ich za autorytet. Mam dość tego, że to choć ja robię wszystko i staram się jak mogę, to i tak zawsze ja jestem ta najgorsza, to mi się nie ufa.
 Mam dość moich rodziców. 
Niby mi to okazują, niby ja to wiem ale nigdy nie usłyszałam od Nich tego cholernego “kocham Cię ".




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuje c:
Nie musicie się tu reklamować, odpowiadam na każdy kom. ♥