poniedziałek, 29 października 2012

XXI wiek #16

Tracę wiarę z ludzkość. Tak mam 13 lat, ale czuję, że mam więcej rozumu niż nie jeden 15-latek... Tylko w XXI wieku zobaczysz dzieciaki z fajką w łapie, rzucających szklane butelki w starszych ludzi. To tutaj dzieci rodzą dzieci, a za bycie sobą możesz dostać "po mordzie"...Dobrze się uczysz? Nazwą cię kujonem. Chodzisz w glanach, słuchasz cięższej muzyki? Nazwą cię brudasem. Słuchasz rapu i nosisz dresy? Nazwą cię bezmózgim dresem. Idziesz z swoją młodszą siostrą na plac zabaw? Nazwą cię dzi*ką. Nie stać cię na drogie ubrania? Jesteś leszczem. Jesteś innej orientacji? Nazwą cię osobą z zaburzeniami psychicznymi. Jesteś chuda? Nazwą cię anorektyczką. Jesteś przy kości? Nazwą cię spasłą świnią. Nie wierzysz z Boga? Nazwą się satanistą. Chodzisz co niedzielę do kościoła? Nazwą cię pozerem. Jesteś inny od innych? Nazwą cię NIKIM...

2 komentarze:

  1. Jesteś bardzo dojrzała jak na swój wiek ^ ^
    W pełni się z Tobą zgadzam.Dla kontrastu dodałabym jeszcze,że jeśli stać cię na drogie ubrania,jesteś rozpieszczonym dzieciakiem.
    Można tak wymieniać bez końca...
    Ja jestem satanistką,sługą demona i emo szatanem,miło mi.
    Ponad 90% społeczeństwa,to bezmózdzy,skretyniali debile - hipokryci.Kimkolwiek jesteś,cokolwiek robisz - i tak jest źle.Nie chcę myśleć,dokąd ten świat zmierza...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jezu jaka świetna notka! aż się zakochałam :3 Binia

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuje c:
Nie musicie się tu reklamować, odpowiadam na każdy kom. ♥