środa, 6 marca 2013

#26

Siema. Pamiętasz mnie? Jestem tą dziewczyną, której zawsze mogłeś wszystko powiedzieć. Tą dziewczyną, która wysłuchiwała, gdy się żaliłeś na swoje życie. Nadal nie wiesz kim jestem? Jestem kimś, kto wybaczał Ci wszystko po kilku minutach. Kimś, kto był smutny, kiedy ty byłeś. Kimś, kto przepraszał, za nic, byleby Cię nie stracić. Nikt Ci nie przychodzi do głowy? Byłam na każdy twój telefon. Byłam, zawsze gdy mnie potrzebowałeś. Po prostu byłam. Chyba nadal nic Ci to nie przypomina... Zapomniałeś o mnie. Zapomniałeś o tym wszystkim co było między nami. Zapomniałeś, że istnieje. Nie pamiętasz mnie. Nie pamiętasz tych wspólnych rozmów i spotkań. Nie pamiętasz, dziewczyny, która podobno była dla Ciebie taka ważna. 
TY JUŻ NIC NIE PAMIĘTASZ. ZAPOMNIAŁEŚ O WSZYSTKIM. 
Więc czas już zapomnieć o Tobie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuje c:
Nie musicie się tu reklamować, odpowiadam na każdy kom. ♥