czwartek, 22 listopada 2012

Smutek #18

Przekrwione, podkrążone oczy, czarne smugi na policzkach od tuszu do rzęs, popękane usta i roztrzepane włosy. Tak właśnie teraz wyglądam. Czuję smutek. Co chwilę, biorę komórkę do ręki. Ciągle mam nadzieję, że zobaczę tą pieprzoną kopertę na ekranie. Nie ważne jak by była treść tej wiadomości, ważne że by była od Ciebie. Coraz bardziej utwierdzam się w fakcie, że już nigdy tego nie zobaczę. Na każdym kroku odczuwam brak tego co było między nami. Ta cholerna pustka mnie wypełnia.Chociaż to przez ciebie codziennie płakałam, gdy widziałam inną dziewczynę na moim miejscu.Gdy widziałam jak cię całuje w twoje krwistoczerwone usta, czułam jak serce mi pęka. Właśnie mija miesiąc od twojej śmierci, a ja próbuje zniknąć na zawsze.  A.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuje c:
Nie musicie się tu reklamować, odpowiadam na każdy kom. ♥