sobota, 1 grudnia 2012

Grudzień #19

-Dlaczego jesteś taką suką?
-Bo jestem sobą.                A.

GRUDZIEŃ
 Niedługo wszędzie będzie biało. A ja założę moje ukochane glany, które tak wielu ludzi nienawidzi. :3
Już widzę siebie zaspaną, człapiącą w stronę gimnazjum.  Po drodze na pewno zobaczę znajomych biegnących byle by się nie spóźnić. A ja dalej będę człapać. Nie mam siły podnosić nóg, więc 
nie ma nawet mowy o biegu. Dotarłam. Czas wyjąć słuchawki w których leci Nirvana. A teraz czas przykleić uśmiech do twarzy i wytrzymać z nim do końca dnia :)




1 komentarz:

  1. Czasem trzeba być trochę suką.Suki mają lepiej w życiu,smutna prawda.
    Jakbym czytałam o sobie.Wolnym krokiem zmierzam w stronę szkoły.Przekraczam próg "ukochanego" budynku.Czas wyjąć słuchawki z uszu.Z całej siły rzucam plecakiem o podłogę pod salą,w której mam pierwszą lekcję i zmierzam w stronę szatni.Teraz tylko wytrzymać kolejny dzień z tymi kretynami :)
    Trzyyymaj się! <3

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuje c:
Nie musicie się tu reklamować, odpowiadam na każdy kom. ♥